Денис Колінко

Випускник КМВ 2010 (кмв-05-1)

Працюю в галузі кабельних джгутів. Теперішній мій роботодавець називається WET Automotive Ukraine.

Це німецька компанія, набагато менша за Tyco Electronics(а тепер TE Connectivity) в світі (в них всього на всього декілька заводів в Німеччині, Угорщині, Україні, Мальті, Канаді, Мексиці, США, Китаї, Японії і Кореї), але набагато більша в Україні(майще 3000 працівників). Мене переманили грошима з посади інженера-механіка на посаду інженера технолога обладнання KOMAX (автоматизоване обладнання для обробки проводів - розмірної різки, зачистки, окримповки, одягання ущільнювачів, лудження, ультразвукова пайка, штекерування і інше), роботи багато.

Основні прибутки компанії це системи підігріву сидінь, до яких ми повністю робимо джгути, ще в асортименті є джгути для керування вприску в моторах, джгути для датчика рівня пального(джут весь свій життєвий цикл знаходиться в бензині), джгути для водяних мотоциклів, датчики сонда (які аналізують вміст вихлопних газів) і інше.

З досвіду можу сказати, що в автомобільній галузі дуже високі вимоги до якості незалежно від компаній.

А зараз нарешті напишу декілька відгуків про моє любе КМВ.

Почнем з недоліків:
- Потрібно всі 5 курсів вчити англійську мову, бо знаю по роботі вона вкрай необхідна. Зараз якщо йдеш на хорошу посаду в іноземну компанію не завжди достатньо однієї англійської, деколи хочуть ще додатково німецьку. - Я знаю це недуже по спеціальності, але знадобилися б додаткові знання в пневматиці і електроніці.

Більше недоліків я не знаю і ті, що я зазначив скоріше особисто мої побажання а не недоліки.

Перейдем до приємного, а саме - життя вчить покладатися лише на свої сили, а КМВ вчить завжди знаходити рішення, я наголошую знаходити а не знати. Знати всього неможливо, навіть в якісь вузькій галузі, тому що кожної секунди всі галузі світу розвиваються і ніхто не може спрогнозувати що буде з технікою через 2 тим більше виробники недуже хочуть розкривати своїх секретів по вже існуючому обладнанні не говорячи вже про завтра, це їхній хліб. Дуже вдячний, що мене навчили цьому основному навику. Я й досі в роботі часто зустрічаюся з метало обробкою і здатен на відмінну від основної маси інженерів які є в моїй компанії сам, за допомогою штангенциркуля і уяви зробити креслення по якому згодом виготовляють потрібні мені деталі.